martes, 30 de abril de 2013

Añade ella el azul al rojo, el oro y el verde, formando el todo armónico...

video


Era a noite do trasno

as campás da hermita
resoaban na area da praia

a melodia do mar

por enriba do son do mundo
reverberaba co teu voz

Pero… no…
sí, sí, sí…


dice miña memoria

Cando a musica soaba
e ti estabas ali
danzando


Con o trasno e o resto dos mortales

tamben…


Perplexo
eu miraba

unha moza infinita,

ebrio de sentimentos
que non alcanzaba
comprender

Pero… no…
Sí, sí, sí…

chega amar unha vez
pra que a razón esperte

penséi…

e o mar, e o bosque
e a xente…

estaban ali
o noso redor
como si non existiéramos
ou foramos

seres do bosque
o calor das fogueiras
tamben…

Sí,sí, sí

moviase a vida, nesa auga
de aquela fermosa noite

 que  ela transformou en flores.

Porqué era a noite do hada...

pensei

¿viviremos xempre?
estaremos outra vez
nesa noite que eu puden comprender

que o trasno
nos teus ollos
de hada

era eu...

_______7

PD: En Galicia es muy típico llamar a los niños trasnos cuando son muy inquietos o revoltosos. También se denomina trasno a aquel que anda solo por los caminos o bosques.

2 comentarios:

MartinAngelair dijo...

Estaba buscando algún poema sobre trasnos para acompañarte,

...y me tropecé con esta maravilla de Olga Novo,

(a lo mejor, alguno, 'me llevó' a ella,... :)


...

eu nacín aprendida a ser aberta
como casa mariñeira
e a ser fácil muller de chuvias e tormentas.

eu non sei cómo non cheguei a torques,
retroñada.

estaba destinada a xerfa e dolmen
porque tiña vontade de loucura
e tódolos ciclos do entusiasmo.

aprendera a ler pola palma das mans,
sabía fondear en tódalas arquitecturas do lume
e restituí-la chuvia
coma tocar las palabras pola punta do océano.

déranme un fardo de brisas
pero eu detíñame nas túas ventoeiras
porque non curan o mal das lagoas
nin a forma máis antiga de ser bosque.

quería saborear tódalas frituras
da explosión do ocre,
resolve-los aromas tristes
en pracer excesivo
e desnorta-lo repouso
coma escindi-lo corpo
ata consegui-las últimas figuras
da caída libre.

lembro ter sido
todo xénero de canto de pole
ou algún lugar da fascinación dos renos.

(e soamente iso é
coma se tóca-las palabras
pola punta do océano
e perdes enredadeiras por onde camiñas
e che medran areas no canto da pel)

eu non sei cómo non esgotei
as posibilidades de cen tipos de neve.

contigo comín as raíces da vida primeira,
escampo e sei
que acabarei saíndo dos ubres das vacas
a chorros.

...

O.N.





Espero que te guste como a mí TODO lo que compartes con nosotros.



(en cualquier caso, que no te extrañe si vuelvo a esta entrada y esta vez con trasnos,... :)



Un beso muy fuerte.
B.N.C.J.

7 dijo...

tu casa
es mi casa,


tus huellas aquí son luz

angel misterioso


donde vives ????

en que espacio habitas???


que significan esas letras finales que acompañan tus palabras???


dulces incógnitas que agradezco